2011-05-04 / 19:35:36
FILED UNDER:
0

Selena Gomez : "Jag Funderar Fotfarande Att Zac Efron Är Min Man"



Du har varit väldigt privat med dina relationer i det förflutna, men med Justin, du har varit mer öppna dig samordnas även Oscars outfits.

SG: Jag vet. Det var vår bal.

17: Fanns det en corsage inblandade?

SG: Nej, men det borde ha varit!

17: Finns det en anledning till att du har valt att vara mer öppna den här gången, med Justin?

SG: Jag tycker inte gömma sig. Jag tycker om att hålla vissa saker för mig själv, men i slutet av dagen, jag är arton, och jag ska bli kär. Jag ska umgås med människor, och jag kommer att utforska mig själv, och jag är okej med det.

17: Eftersom du är mer öppna, du har varit självklart genom en tuff tid med Justin's fans. Minns du var yngre, och är en fläkt med en krossa

SG: Skojar du? Jag är funderar fortfarande att Zac Efron är min man.

17: Jo vi höra att han är på marknaden ...

SG: Nej. Jag skulle inte röra han. Jag älskar Vanessa [Hudgens] alldeles för mycket.

17: Har du något du önskar att du kunde säga till Justin's fans nu?

SG: Jag ser den passion som många av dessa tjejer har, och det är vackert. Jag älskar det. Det gör jag verkligen. Det är speciellt.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: