2011-05-07 / 15:05:49
FILED UNDER:
0

Selena Gomez : Om Kärleken


Stjärnan i Disney Channel's 18 år gamla, Selena Gomez, gav en intervju för juninumret av tidningen Seventeen, men kunde ha skadat de känslor av Justin. På frågan om hon någonsin var i kärlek, sade hon att hon "inte visste" och fortsatte med att leverera en förödande uppenbarelse om sin pojkvän. "Jag tror jag blir äldre och går djupare in i relationen, kanske jag upplever [kärlek]", säger Selena. "Just nu vet jag inte exakt om jag har varit kär."
När det gäller Belieber, sa Selena: "Jag ser den passion som många tjejer har, och det är vackert jag älskar det speciella..." Hon talade också om hans privatliv. "Jag gillar att hålla vissa saker för mig själv, men till slut, jag är 18 år gammal, och jag blir förälskad i. Jag lämnar folk jag känner och jag är bra med det."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: