2011-11-26 / 15:51:23
0

justin - sluta ge Mariah Yeater för mycket uppmärksamhet



Justin Bieber vill media att sluta uppmärksamma Mariah Yeater.

Mariah Yeater fick stora rubriker tidigare denna månad efter att sensationellt hävdar Justin hade impregnerade henne under en backstage rasar för 30-sekunder vid en av hans konserter i Staples Center, Los Angeles förra året, rapporterar Daily Star.

Justin tog frivilligt ett DNA-test på fredag ​​18 nov i ett försök att få ett slut på skandalen och han vill media att sluta ge Yeater rampljuset.

"Jag behövde inte göra det (DNA-test), jag gjorde det för att jag ville, jag ville bara att allt ska vara ute i det öppna och vara som, Lyssna, det finns ingen anledning att detta ens vara en diskussion. Det borde inte ens vara en diskussion. Om jag måste ta det, om jag inte måste ta det, jag ska ta det bara för att, det bara var begripligt ", sade han utsikten.

"Jag vet inte ens om hon kommer ta det eller inte, jag vet inte ens ... Jag är inte ens uppmärksam. Jag tror att vi tar för mycket uppmärksamhet åt den här tjejen som bara ville, du vet, uppmärksamhet," tillade han.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: