2011-11-15 / 20:04:09
0

Justin tänker inte träffa Mariah Yeater



Justin har lämnat en stämningsansökan av Mariah Yeater där hon har anklagat honom för att vara pappa till hennes 4-månader gamla son och han insisterar på att han är redo att ta ett DNA-test för att bevisa att han inte är pappan, rapporter contactmusic.com

Justin sa: "Allt det här sköts av mitt juridiska team. Men om de vill att jag ska ta ett faderskapstest kommer jag."

Justin betonar också att han inte skulle kasta bort sin tid på ett möte med Yeater ansikte mot ansikte och tror hon har fabricerat hennes krav på uppmärksamhet.

På frågan vad han skulle säga till Mariah om han kunde träffa henne, sade han till brittiska Star magazine: "Ingenting, skulle jag inte slösa min tid. Jag antar att hon gjort detta för uppmärksamhet, men det är inte något jag är intresserad av dessa människor inte är värda min tanke eller tid."

När Bieber - som anklagas för att ha sex med fanet den 25 oktober 2010 efter ett framträdande på Los Angeles Staples Center - visat sig inte vara barnets far han insisterar Yeater kommer att se ut som en idiot.

På frågan om huruvida han är orolig för att hans rykte skadas av Yeaters påståenden, sade han: "Inte alls. När dessa människors lögner som småningom artister utsätts för, är det dem som ser dåliga ut inte artisterna. Jag kan verkligen inte någonsin tacka fansen nog för allt stöd de alltid visat mig. Jag tror att jag har de bästa fansen i världen - jag kunde inte be om någonting mer".


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: