2011-10-19 / 21:12:16
0

adele har en crush på justin



Vi har hört talas om några udda celeb ihopkopplingar i vår tid, men Adele och Justin Beiber kan bara ta kex.
Adele har avslöjat att hon har en liten crush på lilla Biebs. Tala till The Sun, förklarade hon:
"Jag är en Bieber nörd. Jag träffade honom och han var väldigt söt. "
Hon fortsatte med att säga att om hon var lite yngre hon skulle koppla upp med mindre pop-stjärna.
"Om jag var 14 eller 15 tror jag att jag skulle vara bra på det. Jag skulle komma på det. "
Vi räknar med Justin skulle uppskatta en kvinna är att framåt.

Dock har Adele streckad alla våra förhoppningar om att den nya Mrs Bieber (Soz Selena Gomez) genom att sluta "Det är nog olagligt för mig att snygga honom ändå."
Hmm, han kanske är lite för mycket av en toyboy.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: