2011-10-09 / 10:23:21
0

Intervju med justin



YAY Han gillar Janet Devlin!.
Romeo Beckham ville kalla sin lillasyster, Harper, efter dig. Hur kändes det att du känner dig? jag såg det på Victorias Twitter & tyckte det var bra. Till slut slutade de upp att namnge sin dotter efter en karaktär i Selena show, så kanske de kan namnge sin nästa en efter mig!

Beckhama Pojkar är fans. Du skickade dem signerade gitarrer och träffat dem. Hur var det? Ja, de var stora barn. Selena och jag mötte dem på Teen Choice Awards och de var riktigt coolt. Jag har sagt till David att när vi båda är fria jag komma och ge dem en privat konsert i deras hus om han ger mig några privata fotboll lektioner!

Har de bjöd in dig på middag? Nej, men de har bjudit in oss [honom och Selena] ut för lunch. Har som räknas? Ja! Hur är det med Selena? Ja, riktigt bra. Vi är båda så upptagna, men vi båda tog ledigt förra månaden och det var bara riktigt coolt att kunna spendera tid tillsammans och bara göra vanliga saker som att gå till stranden och äta middag tillsammans.

Vad är det du älskar med Selena? Alla kan se att hon är het och det är bra, men det finns så mycket mer för henne än så. Hon får mig att skratta och hon står ut med mina practical jokes. Hon har riktigt starka familjevärderingar också. Vi var båda upp av våra mammor i hushåll med ensamstående föräldrar, och det har gett oss en hel del av samma familj värden i livet.

När ska ni flytta ihop med varandra? Just nu är vi så upptagna, det är ganska mycket hotellrum för mig under större delen av året. Hon kunde vara en del av världen jag kunde vara i den andra. Vi är bara ett ungt par som njuter av att tillbringa tid med varandra.

Skulle du säga att du är kär? skulle jag inte vara med någon om jag inte var kär . När ska du gifta dig? Jag kan inte säga när, men jag vill inte att det ska vara när jag är gammal. I den här branschen kan man lägga saker som äktenskap och barn upp till senare på, men dessa är de saker som är viktigare.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: