2011-10-12 / 16:55:30
0

Jay sean om justin



Jay Sean verkar känna alla i musikvärlden. Den heta sångaren inte bara just avslutat en turné med Joe Jonas och samarbetat med alla från Nicki Minaj till Lil Wayne , men han vet också Justin ! Jay spillde lite info när han satte sig ner och pratade med OK ! uteslutande före sin slutsålda NYC show förra veckan.

"Jag tror varje gång jag har sett Justin, han är alltid ungefär oförändrad", Jay sa OK ! "Han är alltid respektfulla och bara en cool snubbe. Det finns alltid att fara när man är så ung i spelet och exponeras för så mycket, så snart, är hur det kommer att förändra dig? Men han verkar ganska jordad. "

Justin är också inblandad i en mycket hög profil relation med skådespelerskan-sångaren Selena Gomez .

Jay uppenbarat, "Jag menar, du vet, att vara ärlig från vad jag har sett och hört, jag tror han är mycket stolt över att han kommer ut med Selena. Jag tror han är lycklig med henne."

"Jag tror att det finns tillräckligt med fans som älskar honom så mycket att de bara vill se honom lycklig. Det är det bästa med våra fans, oavsett vad vi gör i våra privata liv, är det alltid kommer att vara en handfull av dem som kan hata, men resten är precis som, Aw, ja han är så lycklig. Vi är så glada för honom. "

Har han planerar att skriva för Biebs? Ja! Men han säger, "Jag har inte fått en chans att spela honom några av låtarna ännu."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: