2011-10-20 / 16:21:42
1

justin - "Jag vill att mitt album ska bli ihågkommen"

Under sin intervju med MTV News, medgav Justin Bieber att han är glad över att ha så bra samarbeten med Mariah Carey och Boyz II på albumet "under the mistletoe" eftersom de verkligen hjälpte honom att göra den nya musiken bra.

"Jag älskar Boyz II Män julskiva, jag älskar Mariah Careys julalbum, och lyckligtvis nog, fick jag dem båda på mitt album, så det var fantastiskt."

"Jag ville göra en julskiva som alla skulle komma ihåg. Det är album som folk kommer ihåg, så att få dem att kunna samarbeta med mig var otroligt. " sa Justin

Postat av: emmy

hej får jag börja blogga här ? kontakta mig via mail och döp mailet till foreverjustinvanessa.blogg.se

2011-10-20 @ 16:34:56
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: