2011-10-27 / 14:40:07
0

Justin kommer att Arbeta med Drake och Kanye för han album "Believe"



Justin Bieber att släppa sin semester albumet "under the mistletoe på Nov1, och han är redan nu tänka på sitt nästa projekt "Believe". Vi vet att det kraftigt kommer att påverkas av en annan Justin - Mr Timberlake - och nu vi lär oss lite mer om det.

I en intervju med Capital FM, sa Justin att han får några högprofilerade folk som Drake och Kanye att arbeta med spår för skivan, rapporterade MTV.com.

"Mycket snart [kommer det att släppas], efter min julskiva. Det kommer att komma ut. Det kallas Tro. Jag jobbar med en massa coola människor. Jag arbetar med Kanye [väst]. Drake kommer att fungera på albumet med mig. "JB avslöjas.

Chef Scooter Braun, chattade med Billboard om "Believe" , som han sade kommer att innehålla låtar mestadels skriven av Justin själv. "Han är ganska orubblig om att skriva en massa [albumet]. Och han spelade mig lite grejer som han gjort på egen hand. Han skrev denna fantastiska sång som låter som en Jodeci rekord. Jag är verkligen glad för honom. Den här killen kan sjunga arslet av. Han kommer in i hans egna. "Scooter sagt.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: