2011-10-31 / 22:49:59
0

"Mistletoe" flickan Allie Williams pratar om justin


"Mistletoe" flickan Ali Williams förklarar för MTV News att saker och ting varit lite annorlunda för henne sedan hon varit med i Justin's senaste musikvideo "Mistletoe". Den 18-årig högskolestudent är fortfarande vacklande av den erfarenhet och all den uppmärksamhet hon fått.
"Mina vänner flippade ut lite mer än jag."
På frågan om ryktet om hennes riktiga ålder, detta är vad hon sa:
"Jag var inte riktigt beredd på alla grejer som hände. Jag tror att i stort sett alla har varit ganska stödjande. Det finns vissa saker där ute som är osanna,  som min ålder och sånt, men alla har varit riktigt trevlig och stödjande om det. "

"Jag beundrar verkligen honom. Han är mycket framgångsrik i vad han gör. Jag var inte så insatt i hans musik, men jag var väldigt spänd för att möta honom, och jag är glad att jag gjorde det.", säger hon. "Han var verkligen trevlig. Han är en god människa. Jag hörde att han var en trevlig kille, bara från vad jag läst i tidningar och sånt, så jag var inte riktigt orolig för träffa honom.
Han var... väldigt lätt att komma överens med, riktigt artig. När det gäller kyssar, var det mycket professionell. Det var bara ett jobb. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: