2011-10-19 / 15:35:02
0

obama om justin


President Barack Obama ger studenterna en hjärtligt pep tal på Bluestone High School i Skipwit, Virginia. Han berättade för dem han hade förhandlingen "bra saker" om sin skola och hoppades de var "fokuserade på gör allt ni kan för att excel i skolan." rapporterade WSJ.

"Jag räknar med er alla. Jag är stolt över du,"sade Obama. "Några frågor?"

"Du vet Justin Bieber?" frågade en flicka som ständiga i honom.

Mr. Obama, roade, sade han känner Mr. Bieber, och han är "mycket trevlig ung man".

Men, tillade han,-jag tycker han har en flickvän.

Eftersom han promeneade tillbaka till sin buss, frågade en reporter Mr. Obama hur han njuter av resan.

"Jag har en stor tid" sade han


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: