2011-09-28 / 22:14:41
0

Vanessa pratar om "the frozen ground"

“Det är en fantastisk ensamble”, berättar Vanessa för journalisterna. “50 Cent kommer att vara min hallick i filmen, vilket jag är väldigt exalterad över”.

“Vi håller fortfarande på att förbereda inför inspelningen, men det är oerhört spännande. Det känns som att detta kommer vara en utmaning som jag aldrig varit med om innan”.

Skådespelerskan berättade för OK! att hon har “bara studerat människor” för att förbereda sig inför den här rollen.

“Min karaktär är baserad på en verklig kvinna så jag kommer ha personen som gick igenom alla de här hemska sakerna vid min sida under hela inspelningen så jag tror det kommer gå bra”, säger Vanessa.


Källa: www.breakingfree.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: