2011-09-10 / 12:05:56
0

Vanesssa Kommer Börja Designa Sin Egen Klädkollektion



Den snygga skådespelerskan och sångerskan berättar att hon redan arbetar på hennes alldeles egna klädkollektion.

"Jag är i processen", säger hon berättade för mig igår kväll medan hosting PopChips "Playland fest för Fashion Night Out. "Vi är fortfarande räkna ut det, men det är definitivt på gång!"

Så vad kommer hennes kollektion funktion?

"Street chic, bohemiska och bärbara", säger hon kupade. Kan inte vänta med att kolla upp det!

Under tiden, hon ser fram emot att se andra designers visar och hänga med sina vänner under Mercedes-Benz Fashion Week. "Jag ska till en modevisning imorgon där de bidrar med en massa olika koreanska designers och visa upp dem alla, så jag tror att det kommer att bli riktigt intressant," Vanessa delas.

Vanessa tog också chansen att prata upp hennes Journey 2: Mysterious Island CoStar Josh Hutcherson .

"Han är en sötnos! Jag älskar honom," sade hon till mig. "Han är en av mina riktigt bra vänner. Han matchar min galenskap"

Låter som dessa två är mer som partners i brott än dejting romantiskt, men Josh själv spelat tystlåten under ett nyligen Seventeen intervju :.. "Åh, boy jag vet inte om" dejta "är rätt ord Hon är häftigt vi. älskar att vara tillsammans. "


Gud jag tror att kläderna kommer att bli riktigt fina för Vanessas stil är så snygg.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: