2012-08-12 / 15:18:43
FILED UNDER: Tidningar
0

Ny Intervju Med Justin

 

Justin Bieber har kommit en lång väg sedan lägga hans video på YouTube - han är nu ett globalt fenomen! Det är dags för en pratstund med pop: s största stjärna.
Justin, är du romantisk?
Ja, jag är en ganska romantisk kille. Min mamma gjorde ett bra jobb att höja mig - jag är en ganska känslig kille också.
Aww, så om du vill göra något speciellt romantiskt, vad gör du?
Jag tror att det bästa romantiska idéerna är saker som du spenderar tid på. Kanske en picknick där man tar alla grejer och göra det något hon kommer att komma ihåg, så hon kan berätta för alla sina vänner och säga: '. Han gjorde detta för mig "
Vad är det mest romantiska sak någon har gjort för dig?
Jag tycker det är mest upp till killen att vara romantisk, så jag tror inte att flickan ska vara romantisk,jag tycker att det borde vara killen som är det.
Varför tror du det?
Jag tror att det är ditt ansvar, som kille, att du måste vara den som tar ut henne, kan hon inte ta ut dig. Och för mig, känner jag att det tar bort min manlighet.
Vad är det bästa råd som din mamma gav dig?                                                                               Förmodligen att alltid komma ihåg var jag kom ifrån. Och att alltid vara ödmjuk.


Vilken typ av saker som få dig att skratta?
Jag älskar att titta på filmer. Jag älskar Will Ferrell och min favorit är Kevin Hart, tror jag att han är väldigt rolig. Se upp honom, han är ganska ny på scenen.
Du måste träffa så många kändisar, är det någon speciell som ger dig gåshud?
Michael Jackson. Jag vill definitivt vara på den nivån en dag.
Har du träffat honom?
Jag fick aldrig chansen att träffa honom. När jag först flyttade till USA, kom jag till LA för att repetera och han hade rätt över gatan, han tittar på en film på bio över vägen. Han var där och jag ville springa över och se om jag kunde fånga honom, men han hade redan lämnat så jag missade honom. Jag blev besviken.
Finns det fortfarande en vän från skolan som du ser och umgås med?
Ja, faktiskt min vän Ryan. Han är här med mig idag och vi har varit vänner sedan jag var riktigt ung, så det är verkligen speciellt att han kunna rida på resan med mig.


Grattis till framgången för ditt album Believe. Hur nöjd är du?
Tack! Jag är mycket glad att tro är så väl mottagen. Jag arbetade mycket hårt på album och jag är glad folk gillar det.
Vilka låtar ser du fram emot att sjunga live?
Jag är glad över hela albumet - från As Long As You Love Me vilket är en hög energi dansföreställning, till Die In Your Arms, som jag utför akustiskt med min gitarrist, Dan Kanter. Uppträda är min favorit del av mitt jobb.
Efter att ha sett dig på Summertime Ball i år, är vi mycket glada över turen - vad kan ditt brittiska fans förvänta sig?
Vi bara få resan tillsammans, men de brittiska fansen kan förvänta sig en fantastisk show som är ännu större än My World Tour. Jag är så glad och välsignad att gå ut på turné igen.
Vad vill du ha när du är ute på turné?
Vatten, te, frukt, snackbarer - ingenting är för galen!
Vad gör du backstage?
Vi hänger runt och spela videospel mycket. Vi håller det väldigt avslappnad innan en show.
Alla ritualer innan du går på scen?
Vi gör alltid en bön cirkel innan jag går på scenen.


Kommer du ihåg vad du tänkte första gången du la ut en video på YouTube?
När jag först började lägga ut videor på YouTube, jag dela bara videor av mig i en lokal sång tävling med ett familjemedlemmar som inte kunde vara där.
Hur viktigt är Internet för att din karriär?
Internet är oerhört viktigt för min karriär. Jag upptäckte på YouTube, jag använder Twitter för att kommunicera med mina fans varje dag. Internet är och har alltid varit en viktig livlina mellan mig och mina fans.
Hur är du hantera all uppmärksamhet? Du får mobbad vart du än går?
Jag älskar uppmärksamhet - det 18-åriga killen inte skulle vilja bli jagad runt av tonårsflickor hela dagen lång!
Finns det någonstans du kan gå utan att bli upptäckt?
Det finns några ställen jag kan gå där jag inte får erkännas, men det stannar lågmäld. Men jag kan inte ge mina hemligheter bort och tala om var de är.
Glädjedödare! Har du någonsin haft dagar när man bara tänker, arrrgh lämna mig ifred?
Naturligtvis har alla dåliga dagar. Jag är bara tur att när jag känner trött eller nedsliten, kan jag tänka mina fans och det stöd de ger mig varje dag - jag vill aldrig släppa dem.
Vad gör du när du känner för det - tar ni tim-out?
Mitt team ser till att jag får minst en ledig dag i veckan för att koppla av och umgås.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: