2012-02-21 / 16:45:18
0

justin om sitt tredje album

Justin är nästan redo att släppa den första singeln från hans fjärde album "Belive". Han avslöjade att han nästan har avslutat inspelning hans första singel på nya albumet.

Justin är för närvarande i studion arbetar på "Believe", hans fjärde studioalbum efter hans album ''My World'', ''My World 2.0'' och ''Under the Misteltoe''.

Justin har arbetat med producenter, inklusive Darkchild och Timbaland på albumet, och säger att han har också spelat in några gäst artister.

Justin twittrade den 17 feb "i studion för avslutning denna singel. Skulle skriva några av mina texter här men vill inte att människor stjäla dem för sina låtar. Detta är mitt. Lol."

Han fortsatte med: "Annat än mitt album gjorde några cameos nyligen. Ska göra en dans''

Justin fyller 18 i början av nästa månad och medger att han inte kan vänta med att fira sin födelsedag. Han tillade: "2 veckor tills jag fyller 18. Jag växte upp också. Vi kommer att ha PARTY! "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: