2012-07-11 / 14:04:19
FILED UNDER: Allmänt
0

Svar På Tal

Hej på dig! Jag har en fråga till dig. Det skulle vara bra om du tog upp detta i ett inlägg som svar på tal, för det är säkert många som undrar om detta också. 
Jag ville fråga "Hur lång är Vanessa?" jag har googlat upp, men det kommer upp att hon är 1.55 och det är inte möjligt väll? För hon ser typ som att vara 1.70!
 
Svar: Hej på dig med! Jag har ocks googlat upp det och det står att hon är ungefär 165 cm. Tänk på att i USA har de inte samma system som vi i Europa har. Men andra sidor säger att hon är 160, medans en annan säger att jon är 162 cm. Så jag tror att hon ligger mellan 160-165 cm. Men du har rätt när hon har klackar så ser det ut som nästan 170 cm men utan klackar kan jag gissa på att hon är ungefär ligger mellan 160-165 cm. 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: