2012-03-31 / 19:52:28
0

Madonna Vill Att Justin Ska Följa Med På Hennes Kommande Turneé

Madonna har bjudit Justin Bieber att följa med henne på scenen när hon sparkar av sig kommande världsturné.

Madonna medger att hon är ett stort fan av Justin och vill att han ska gå med henne på en av hennes konserter i Turen som börjar i Israel i maj, rapporter contactmusic.com

Under en fråga och svar session med fans på Twitter.com måndag natt (26 Mar), avslöjade Madonna sin beundran förJustin, hon skrev: "Han är fantantisk. Jag är ett stort fan. Jag älskar när han rappar ... "

Madonna skickade också ett meddelande till Justin och bad honom att framträda på scen med henne: "Kom och gå med mig på scenen när jag är på turné när vi är i samma stad och grattis till din nya singel."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: