2012-11-14 / 14:55:14
0

24 Hours Plays I NYC - Vanessa - Backstage

“De är löjliga!”, berättar Vanessa Hudgens för InStyle.com om hennes extra långa akryl målade naglar i samband med efterfesten av 24 plays på Broadway… ///

Hennes vilda naglar hjälpte faktiskt hennes karaktär – hon spelade en nyexaminerade tjej som arbetade som en assistent som hade en väldigt grön-attityd. Hon delade scenen med Amber Heard, Emmanuelle Chriqui, Maura Tierney och Anthony Mackie. Hudgens är väldigt kreativ när det gäller nagel-konst – Hon målade sina naglar själv:  Jag och min lillasyster fixade långa akrylnaglar till Halloween och de var röda”, förklarar hon. “Sedan tröttnade jag och målade dem vita. Sedan blev jag trött på vitt så jag valde mint och glitter. Det funkar nu, men det kommer ändras snart”. Angående längden? “Det är väldigt opraktiskt”, säger hon. “Jag kan knappt knäppa min skjorta'

 

Varje skådespelare blev tillfrågad att ta med kläder och rekvisita för att inspirerade de 6 manusförfattarna. Heard “tog med sig en hög hatt och en gammaldags pipa” berättar hon för ELLE.com. Det slutade med att Rockwell bar både hatten och pipan i hans sketch. Hudgens tog med sig en svart slöja som användes av Rachel Dratch som en zombio bröllopsslöja, “och Amber bar mina glasögon”, säger Hudgens

Hudgens, som medverkade i samma pjäs som Heard, instämmer. “Där var en många missöden, men jag menar det är bara att  gå vidare och göra sitt bästa”, säger Hudgens

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: