2013-08-21 / 22:28:46
0

Ny Intervju Med Vanessa

Vanessa Hudgens har verkligen mognat på kameran exponentiellt sedan hennes Disney Channel och "High School Musical" dagar. Den 24-åriga skådespelerskan tog ett steg till på vilda sidan som ett beväpnade kriminella som bär en neon bikini i Harmony Korine´s "Spring Breakers" och nu så tacklar Hudgens tuffare dramatiska material i "The Frozen Ground," som har biopremiär den 23 augusti. Regissören heter Scott Walker och är en sann historia fråm 1980 i, Alaskan jakten på seriemördaren Robert Hansen, som smög och dödade mellan 17 och 21 unga kvinnor och sedan begravt dem i Alaskas vildmark. Hudgens spelar Cindy Paulson, den enda överlevande av Hansen, spelad av John Cusack. Nicolas Cage huvudrollen som detektiven försöker spåra Hansen ned, och 50 Cent verkar som Pimp Clate Johnson. Vi fångade upp med Hudgens när hon pratade om att få träffa den verkliga Paulson, vilka betyg hon tycker MPAA skulle skänka henne, hon de olika ämnena har krävts att fnysa på kameran för olika filmer och om hennes familj-film dagarna är bakom henne.


Detta är första gången Cindy Paulson har delat med hennes berättelse. Fick du en möjlighet att träffa henne och prata med henne om hennes erfarenhet att förbereda sig för "The Frozen Ground"?
Ja, jag fick tillbringa en hel helg med henne. Hon öppnade verkligen upp till mig om sina reservationer och tog mig till hennes tidigaste minnen. Det var verkligen snyggt eftersom det gav mig en solid, betongfundament för att bygga upp min karaktär off, vilket var riktigt trevligt att ha.
The Frozen Ground Lionsgate försöker hon hålla sig borta från media rampljuset? En aktuell bild av henne inte visas i slutet av filmen.
Ja, jag menar, det visade henne då. Det är något hon vill distansera sig från, för säker. Samtidigt vill hon att bringa ljus och hjälpa människor. Hon upplevde något så traumatiskt, men hon öppnade upp för oss så att historien skulle bli känd och hon kunde skildras på ett sätt där hon hade värdighet. Det var en sak som drog mig till den delen - att kunna belysa detta.
Vem var mer intensiv på set: Nicolas Cage eller John Cusack?
De var båda ganska intensiva. Nic eftersom han är mycket professionell och jag verkligen beundrar honom och hans arbete. Men också John eftersom han spelar en sånn intensiv karaktär. Han kastade verkligen sig in i det, och det var fantastiskt att bevittna. Jag är en person som verkligen inte försöka preconceive en uppfattning om vad en skådespelare kommer att bli. Jag tycker det är bättre att gå in i saker fördomsfria, så det är precis vad jag gjorde. De var stora och överträffat alla förväntningar jag kunde ha haft.
Dina nyare filmer som "The Frozen Ground" och "Spring Breaker" är en värld bortsett från "High School Musical". Är du officiellt klar med familj filmer?
Nej, inte alls! Jag älskar bara utöka mina vyer och växa som konstnär. Det enda sättet du får göra det är genom att göra något som skrämmer dig eller tar dig ur din komfortzon. Det är vad målet var här - bara för att bevisa för mig själv att jag skulle ta det så långt. Men alla genrer är öppna, tror jag. Jag vill aldrig att begränsa mig till en specifik sak. Jag gillar stretching mina gränser. 
Vad skrämmer dig?
Tanken på att inte kunna agera för resten av livet. Liksom, om det var liv eller död, och jag skulle inte kunna agera längre. Det freaks mig, men det kommer inte att hända! Mitt hjärta är närmare agera än sång. Det har alltid varit så.
Vilka nördar dig?
Kockar! Om jag träffar en fantastisk kock, menar jag. Det finns denna restaurang nedåt gatan från mig och sushi kocken kommer till sin plats då och då, och han satte sig mitt emot mig en gång. Jag äter edamame och jag var så starstruck och jag ville respektera hans mat som jag staplade min edamame i en pyramid eftersom jag inte vill vara rörigt framför honom. Jag älskar också något zombie-orienterad. Jag älskar "The Walking Dead".
Vad är en film som alla hatar att du älskar?
Jag vet inte. Jag är stolt över alla de saker som jag gillar! Kanske det konstigaste man skulle vara “The NeverEnding Story"
Vad är det mest upprörande lögn du någonsin läst om dig själv?
Jag försöker att inte läsa om mig själv. Jag tycker det är lättare att få den utom synhåll och ut ur sinnet. Kanske om jag bar en klänning som jag älskat absolut, jag ska googla det för att se hur det fotograferade eftersom jag är stor på modet och det är alltid kul att klä upp och bära fantastiska klänningar med otroliga designers. Men jag ser aldrig upp vad folk tänker om mig, för säker. Jag gillar att hålla mitt förstånd.
Vad är det konstigaste du någonsin haft att göra på en inspeningplats för en film?
Jag var tvungen att fnysa mjölkpulver för "The Frozen Ground." På "Spring Breakers" Jag  vitamin B, men mjölkpulver var lite ... intressant.
Rap eller rock 'n' roll?
Det beror på mitt humör, men i slutet av dagen, förmodligen 60-talet eller 70-talet rock and roll. Jag är nog till mer laid-back musik än riktigt aggressiv musik - om jag tränar. Sedan är det en annan historia.
Vad är din porr namn, vilket är namnet på ditt första husdjur och namnet på gatan du växte upp?
Jag hade en zigenare uppväxt, så jag flyttade runt överallt och kan inte minnas en gata jag växte upp på. Men min första husdjur hette Lady, så det gör för en intressant start!
Är din karaktär galnare i "Machete Kills" eller "Spring Breakers"?
Jag har bara en liten cameo i "Machete Kills." Om du går på toaletten, kommer du att missa mig. Jag ville bara jobba med Robert [Rodriguez]. Hans arbetsmoral är skillnad någons jag någonsin har arbetat med tidigare och han är bara en otroligt visionär regissör, så jag hoppade på möjligheten att arbeta med honom. Det är bara en kul liten cameo. Jag skulle säga "Spring Breakers" var definitivt mycket galnare!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: