2010-08-20 / 00:23:06
0

BÖRJAR JUSTIN BLI EN DIVA??

Enligt Star Magazine, frågade femåriga fanet Emily Carson om en autograf när Justin åkte på sin cykel runt Georgia’s Durhamtown Plantation resort på Tisdagen, 10 Augusti.

Emily's mamma, Ashley, hävdar att Justin skrek tillbaka till Emily, "Det är min lediga dag!"

"Jag sa, jag vet men hon är bara 5 och hon älskar dig." Sa Emily's mamma, Ashley.

"Han sa, 'Jag har också varit 5 en gång!' Emily är älskar fortfarande honom men han var så otrevlig!"

Under tiden den dagen, så postade Justin ett meddelande på sin Twitter, som informerade att han njöt av sin lediga dag. "Off roading… having fun. great day”.

Vad tror ni?
Jag vet inte om det är sant men om det är det så kunde väll inte en autograf gör nånting?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: