2010-08-31 / 21:46:24
0

CAMP ROCK STJÄRNOR OM JB&JB!

Demi Lovato berättade nyligen att den minsta Jonas bror, Frankie, har swag som Justin Bieber. Och som det visar sig, är de äldre Jonas Brothers, nämligen Joe, Kevin och Nick, och Justin Bieber alla kända för något de har gemensamt, och vi pratar inte om sitt hektiska karriärer. Vi hänvisar till deras otroligt berömda och viktiga chefer hår. Medan Bieber är känd för sin namnteckning svep, är bröderna Jonas erkännas för lockigt moppar.
Denna fascinerande parallell ställde en fråga: Vem har bättre hår, Jonas Brothers eller Justin Bieber? Deras "Camp Rock 2:" The Final Jam co-stars vägs i denna kamp för åldrarna.

"Jag är vän med Jonas Brothers [och] jag har att se dem senare, men jag vet att Bieber har hela den här grejen, det svep grejen," Jasmine Richards funderade. "Jag ska säga Jonas Brothers bara" orsakar deras hår är bra. ... Men Bieber ... kan jag vara i mitten? "

Nick Jonas '"Camp Rock 2" kärlek intresse, Chloe Broar, jämfört beslutsprocessen i denna fråga att välja en favorit sommar söt. "Nåväl, det finns tre Jonas Brothers kontra en Bieber. Så jag vet inte", förklarar hon. "De kan vinna, men de båda har bra hår. Det är svårt att säga. Det är som vanilj kontra choklad - gillar du den raka eller vågiga? Det är som smaker glass."

Anna Maria Perez de Tagle tycktes få beslutet låst: "Åh, det Jonases, säkert! Jag menar, alla har olika frisyrer, vilket är enormt, säger hon. "Justin Bieber har en frisyr. Visst, bröder!"

Källa: www.justindrewbieberswe.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: