2010-08-11 / 16:34:46
1

FIRANDE AV RELEASEN AV SEPTEMBER NUMRET AV DETAILS MAGAZINE (10 AUGUSTI)

Många av er kanske inte fatta rubriken ni tänker säkert : Vadå Details Magazine?
Men det är såhära att Zac ska vara på omslaget av Details Magazines September nummer!
Och igår var de en fest för det och såklart skulle huvudpersonen vara där och så tog Zac med sej flickvännen Vanessa!;)
Vad tycker ni om Vanessas outfit?
Jag kan bara säga att jag älskar den!;)
Speciellt sidorna /ryggen!
Det skulle vara kul att få se mer av baksidan men men jag klagar inte  jag fick ju se lite iallafall!





Postat av: Breakingfree.se

Håller med dig. Klänningen är sjukt fin. Hoppas att vi får fler bilden på den och såklart fler på Zac och Vanessa.

2010-08-11 @ 17:55:49
URL: http://www.breakingfree.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: