2010-08-03 / 14:46:54
0

JUSTIN I MSN.SES HEMSIDA!

Msn.se har skrivit en artikel om Justin här är den:


Han är bara 16 år, men har redan så mycket att berätta om sitt liv att det blivit dags för en självbiografi. I oktober lanseras boken "Justin Bieber: First step 2 forever: My story", om och med flickidolen Justin Bieber.

Självbiografin, som först ska släppas på engelska i USA och Storbritannien, sägs handla om den kanadensiske sångarens resa till toppen och ska illustreras med exklusiva och aldrig tidigare visade bilder.

— Varje dag vaknar jag och inser hur lyckligt lottad jag är. Mina fans har spelat en så stor roll i allt det här och de gör det möjligt för mig att leva i min drömvärld. Jag ser fram mot att få dela med mig av lite till av mig själv med hjälp av denna bok, hälsar Justin själv i ett pressmeddelande.

Justin fick sitt första skivkontrakt när han var 13 år sedan han gjort sig ett namn på Youtube med sina tolkningar av kända låtar. Han har sålt över 5 miljoner skivor och videon till låten "Baby" har setts över 250 miljoner gånger, vilket är musikvideorekord på Youtube.

Klicka HÄÄÄÄR för att komma till artikeln;)


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: