2010-08-08 / 18:28:07
0

NY INTERVJU MED JUSTIN!

News of the world intervjuade Justin och då sa han;
"Jag är singel, men det är inte ett val jag gjort. Jag vill hitta en tjej. Men jag kommer inte att dejta någon som bara tycker om mig för att jag är känd. Det kommer att bli riktigt svårt att hitta en tjej som tycker om mig för att jag är jag."
Skulle du kunna dejta ett fan?
"Det beror på, men jag antar att jag skulle det, ja. Tjejer som jag har dejtat har gillar min musik. Men man ser många kändisar som dejtar andra kändisar. De vet vad det är man går igenom. Men jag skulle absoult dejta någon som inte är känd. Jag måste bara hitta den rätta. Och när jag hittar henne så kommer jag att dejta henne såklart. Men det är svårt därför att jag reser så mycket."
Justin sa också angående Cheryl Cole:
"Jag träffade henne i London. Hon är min typ. Hon är riktigt het. Om jag vore äldre så skulle vi dejta. Men jag är för ung. Det suger."
Justin om den beräknade förmögenhet på över en miljard kronor.
"Min mamma vill att jag ska lära mig att vara smart med mina pengar. Jag får $50 (ca 350 kr) om dagen i fickpengar av mamma. Sparar jag dem i en vecka så har jag ca 2500 kr att köpa något speciellt för."
Justin har möte varje vecka med sin business manager, Scooter förklarar:
"Vi försöker att lära honom värdet i en dollar."
Scooter tilläger:
"Jag ser inte bara mitt jobb som att bara vara en manager, utan lika mycket som att vara en pappa eller morbror för Justin. Även om han ber om ursäkt efter att han gjort något dumt, så betyder inte det automatiskt att han får tillbaka sin telefon."

Källa: www.jbmusic.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: