2010-08-16 / 21:32:19
FILED UNDER:
1

VISSTE DU ATT:

* Jag älskar Paramore och Tokio Hotel?
* Justin gillar tacos?
* Vanessas sko storlek är 36 o en halv/37?
* Justin skulle vilja bli arkitekt för han gillar att rita?
* Justin skakar sitt hår var 15 minut?
* Justins favorit godisar var Sour Patch Kids men fick för mycket av dem från hans fans så han gillar det inte så mycket som han gjorde förr?
* Justin har ett klistermärke på hans Mac som säger "I don't care what u think" ?
* Justin önskar han har en flickvän när han blir rädd så att han skulle kunna hålla om henne ? - awww jag önskar att det var jag..
* Kiss and tell är skriven till Jasmine V ?
* Justins favorit tjej film är "The notebook ?
* Zac första "rikitiga" kärlek var Vanessa ?
* Justin skulle ta sin flickvän till Eiffel tornet och säga jag älskar henne till henne ?
* Vanessas stilkoner är Kate Moss , Victoria Beckham , Nicole Richie och Mary-Kate och Ashley Olsen? - Hahaha Vanessa och Mary-kate spelar ju i samma film;)
* Ashley och Vanessa gråter lite när dom ser HSM filmerna ?
* Vanessa är ca 164-166 cm lång ?
* Vanessas favorit mat är hennes mammas hammlagade filippinska specialiteter ?
* Vanessa börja dansa när hon var 7 och börja sjunga när hon var 6 ?
* Att jag ÄLSKAR chokolad?
* Justin är född i fiskarnas stjärntecken ?
* Och Vanessa i skyttens ?
* Vanessas favorit artister är Celin Dion och Alicia Keys ?
* Justin ignorerar personer när han är arg ?
* Justin vill gifta sej den 14 Fabruari ?

Nu får de räcka för denna gång;)


Postat av: Anonym

Vanessa är faktiskt 155 cm lång

2010-08-17 @ 00:08:37
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: