2010-12-20 / 15:55:53
0

INTERVJU MED VANESSA!

När Vanessa Hudgens och Zac Efron avslutade sin fyra år långa relation, berättade källor att de fortsatte att ha en nära relation, vilket Hudgens bekräftade.

“Vi är okej”, sa hon under lördagskvällen när hon fick frågan hur det var mellan dem, samtidigt som hon gjorde tummen upp.

Hon verkade vara i god stämning när hon firade sin 22-årsdag med ett födelesedagesparty på Las Vegas Pure Nightclub. Tillsammans med sina bästa vänner Ashley Tisdale och Brittany Snow sågs Hudgens dansa på en soffa i VIP-avdelning inne på klubben (Efron deltog inte).

Tidigare under kvällen, poserade hon för några fanbilder medan hon tilldelades en tredelad blommig födelsedagstårta. Kort därefter drogs gardiner för hennes bord för att ge gruppen lite privatliv.

Fastän att hennes år slutade med att hon och Efron gick skilda väger, berättar hon för PEOPLE att 2010 var ett “bra år”.

“Jag arbetade mycket under 2009. Jag gjorde två filmer direkt efter varandra, så under det här året tog jag det bara lugnt, medverkade i en musikal och hade väldigt kul, spelade in en film och nu är årets snart slut innan jag vet ordet av det”.

“Sucker Punch”-skådespelerskan, som hade på sig en silvrig metallic klänning gjord av Pleasure Doing Buisness, sa att hon inte hade några nyårslöften, men att hon hade förväntade sig att 2011 kommer att bli ett mycket hektiskt år år – åtminstone när det kommer till hennes jobb.

“Det kommer att bli ett mycket mycket hektiskt år”, säger hon. “Jag har tre filmer som kommer ut nästa år, så jag är väldigt exalterad över vad framtiden har att ge”.

Källa: www.breakingfree.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: