2010-07-10 / 21:46:56
0

ASSISTENT SÖKS!

Jo de är såhära att på måndag åker jag till Borlänge och kommer att vara där i typ 5-6 dagar så jag behöver nån som kan upptradera om Justin och Vanessa mest ;)!
För att kuna upptradera så ska ni mejla [email protected]
Och det här ska du kunna göra:
* Ganska bra på Engelska!
* Ha bra källor där dom får fakta om både Vanessa och Justin ( jag kan också säga mina)
* Kan upptradera ganska mycket!
Ja det var inte så mycket!
Så om du vill upptradera här så mejla till [email protected]
Men jag kommer att föröska att upptradera så mycket jag kan!
Om ni är ett Miley fan mer så kan ni ju upptradera om henne mer!
Men aja ni får skicka i mailet om vem ni vill upptradera mest om!
Ha det;)


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: