2010-07-23 / 22:45:09
0

HAR JUSTIN FÖRLORAT 80% AV HÖRSELN?

Här är en bra anledning till justin biebers fans att sluta skrika så högt. Justin tror han börjat bli döv vid åldern 16.

” jag tror jag har förlorat 80% av min hörsel ” berättar justin för Vibe ” jag har defenitivt högljuda fans”

Han kanske har skojat. Eller inte. Men låt oss inte ta chansen, vi kanske ska sänka decibellen med en eller 2, tjejer.

En sak om att växa och bli äldre är justin inte rädd för. Puberiteten.

”allas röst förändras. Puberiteten är en naturlig sak" Säger han i en intervju  ” det är inte så att när du kommer in i puberiteten så slutar man att sjunga. Usher är den bästa mentorn i världen, och han överlevde puberiteten. Han säger till mej vad jag ska göra och inte göra”

Och vad som kommer efter puberiteten.. ja, det är en annan historia.

” min mamma håller mej nära och hon är beskyddande. Tjejerna kommer fram med ingenitng på sej” berättar han för tidningen. ” jag kan inte ljuga, jag är 16 och jag hatar det inte. Jag har ingen flickvän ”

Men en sak som hans mamma inte vet om är att när hon tar hans data, hittar han en annan väg.

” hon tar min data på natten så jag kan sova” säger han ” när hon har tagit min dator, så har jag fortfarande min ipad så hon vet inte”

Oops nu vet hon..

Källa: www.jbieber.blogg.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: