2010-07-10 / 21:07:26
0

HIP HOP VÄRLDEN OM JUSTIN!

För popstjärnan Justin Bieber, så är det glödande erkännandet från den ”smutsiga” södra rap-eliten förvandlad till gat-trovärdighet och köpande styrka.
”Jag anser mig inte som hip hop, så jag vet inte varför jag är omringad av rappare”.
Säger Justin.
”Jag tror det är talang. Jag gick inte igenom disney för att skapa mig ett namn, jag gjorde det själv.”

Rappare från Atlanta så som Ludacris och Lil wayne stödjer Justin och han har arbetat med den stigande rapstjärnan Drake. Och han beskriver den nya hip hop talangen lil twist som hans homeboy.
”Jag har bara kul med det” ler han ”Jag är välsignad”.

Verkligen. Även det ”svårt-att-imponera” universumet av hip hop trotsar Justin i rim – och förnuft.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: