2010-07-23 / 23:38:47
FILED UNDER: Tidningar
2

JUSTIN I EXPRESSEN!

Justin Bieber: "Nu är jag nummer ett"

Han började karriären på You Tube och blev ett popfenomen som gör låtar med Usher.
Nu slåss Justin Bieber, 16, med Lady Gaga om förstaplatsen på videosajten.
Och han vinner.
- Jag är nummer ett, det är grymt, säger Justin Bieber.
Justin Biebers karriär började på You Tube. Där lades han framträdanden upp och han upptäcktes snart. Både Justin Timberlake och Usher ville jobba med honom. Usher vann dragkampen.
- Jag älskade det. Det var galet när både Justin och Usher ville ha mig. Det var upp till min manager att välja, det blev lättare för mig. De är båda grymma artister och det är en dröm som slagit in, säger Justin Bieber via telefon från ett turnéstopp i Kalifornien.
"Det är fantastiskt"

I dagar har han slagits med Lady Gaga om förstaplatsen för den mest spelade videon på You Tube.
- Nu är jag nummer ett, det är härligt. Det är fantastiskt att veta att jag började på You Tube och nu har jag den mest spelade videon. Det är alla mina fans som kollar på videon hela tiden, därför är jag störst, säger den fåordige 16-åringen.
Glad för stödet

Nätet fylls med kommentarer om stjärnan. Antingen älskar man eller hatar honom.
- Jag läser inte så många kommentarer. Men jag är glad för allt stöd. Det finns några tjejer som är ganska galna, skrattar han och medger att han fortfarande är singel.
Och hatet?
- Jag gör musik för hatarna.
Många har uttryckt oro för att Justin inte längre ska klara av att sjunga då han genomgår målbrottet.
Något han tillbakavisar.
- Rösten förändras, det gör den. Men jag är inte orolig. Det är ingen fara, säger han.

Klicka HÄÄÄR för att komma till artikeln!


Postat av: gomezz

hej!

vet du vad`?

det pågår en tävling på min blogg,du kan vinna selena gomez autograf och massor av annat:)

jag hoppas verkligen du kmt tävla!!

direkt länk: http://gomezz.blogg.se/2010/july/tavling.html#comment

2010-07-24 @ 12:23:00
URL: http://gomezz.blogg.se/
Postat av: sara

sv: Jamen självklart! :D Maila till [email protected] om hur du vill ha den och så :P



KRAM!

2010-07-24 @ 16:47:41
URL: http://bieberfever.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: