2010-07-21 / 02:32:41
FILED UNDER:
0

SELENA : "EN DUET MED JUSTIN SKULLE VARA EN DRÖM"



Kommer två av de mest populära nuvarande tonårings kraftcentrumen Justin Bieber och Selena Gomez spela in en duett?

Justin hade avslöjat att han hoppades att göra en duett med henne. Selena svarade till M Magasin om Justin's duett önskan: "Jag skulle älska det! Ja, jag frågar nog om han vill. Han är verkligen upptagen, särskilt som han är på turné, som jag helt förstår. Jag älskar den där ungen så mycket. Han har definitivt varit en inspirationskälla för mig på många sätt. Justin har blivit en av mina bästa vänner. Så göra en duett tillsammans skulle vara en dröm för oss båda. Jag tror det skulle vara så kul, förhoppningsvis kommer det att hända!"

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: