2010-07-12 / 00:42:31
FILED UNDER:
0

VISSTE DU ATT..

* Första gången jag hörde Justin var för typ 1 år sen men jag brydde mej inte så mycket om honom sen när One Time kom ut så började min bästa vän få BieberFever så hon bah Justin äger blablabla så jag bah neeej han suger.
Sen började jag att lyssna på One Time och då började min BieberFever!

* Att Justin Bieber har gjort en cover av låten Love me för egentligen har 2 Svenskar gjort den.
Min lärare som är 28 år sa att den var populär på hennes tid=)

* Att det kommer att vara dålig upptradering under denna vecka åker som sakt till Bolänge imon!

* Jag hatar Selena Gomez (fråga mje inte varför jag bloggar om henne)

* Min första kärlek var till Joe Jonas(eeuuuuw)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: