2010-06-22 / 18:46:07
1

DANIEL RADCLIFFE TRODDE ATT JUSTIN VAR EN TJEJ!

Justin Bieber är en av världens största popstjärnor. "Harry Potter" stjärnan Daniel Radcliffe erkände att han visste väldigt lite om honom. Inte att han inte visste att Bieber är en artist utan att han först trodde att Bieber var en tjej!

Under en
intervju med MTV News, sa Radcliffe: "Jag hörde Justin Bieber för första gången för två veckor sedan. Jag trodde verkligen att det var en tjej som sjöng" Han förtsatte: "Jag hade aldrig hört DET förut. Är DET stort i England ännu? Jag är inte så inne i popvärlden, så jag försöker inte ens längre."

Hhahaha vart bor han? Under en sten eller vad?

Postat av: lovenessa

hhaahha håller med dig vart bor han egentligen:)

2010-06-22 @ 20:34:21
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: