2010-06-19 / 21:45:17
0

Justin Älskar Usher!




Justin har mycket kärlek för Usher. Och med rätta, eftersom det var Usher som gav Justin ett skivkontrakt efter att han upptäckte honom på YouTube.

Justin sa också att han är tacksam för att Usher hjälper till med hans karriär och är som hans mentor.

"Jag har stor tur som har honom, eftersom han gått igenom allt det här - han började i princip i min ålder.
Jag har turen att ställa frågor till honom. Han sa åt mig att fortsätta vara ödmjuk och ha fötterna på jorden, vilket är mycket viktigt". Berättar Justin i In Touch Weekly magazine.

Usher har också en massa kärlek för Justin:
"Justin Bieber är någon att jag inte bara uppskatta för hans talang, han är någon att jag vårdar som konstnär.
Han är min konstnär. Han är en otrolig talang. Han är en ung man som jag tycker representerar för alla om vad som behövs i denna tid att vara en konstnär och framgångsrik". säger Usher.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: