2010-06-20 / 00:45:10
0

Justin i "Larry King Live"



På måndag, den 21 Juni ska Justin medverka i programmet "larry king live" tillsammans med flera andra kändisar, närmare bestämt (håll i er nu) ; Cameron Diaz, Lenny Kravitz, Randy Jackson, Ted Danson, Jenny McCarthy, Tim McGraw, Alyssa Milano, Robert Redford, Ian Somerhalder, Melania Trump, Ivanka Trump, Victoria Principal, Pete Wentz och Sting som ska uppträda.

Just detta avsnitt är ett special, som uppmärksammar oljeläckan i Mexikanska golfen. Men alla kändisar kommer dock inte befinna sig där på plats, vissa kommer att "medverka" via video.
Jag tror att Justin kommer att befinna sig där i studion, hans turné börjar på onsdagen så han ska nog hinna med att vara där!

"Larry king live" sänds på CNN, så därför kan vissa i Sverige kolla på detta. Så kolla om du har CNN i din TV! :)
Dock så vet jag inte när just detta avsnitt kommer sändas då det inte står någon information vad det är för avsnitt, och vilka artister som kommer medverka i TV-tablåer..."Larry king live" sänds varje dag 11.00-12.00 och 03.00-04.00 på CNN som sagt. Sjäv tror jag att jag har CNN så vi får se om jag kommer ihåg gör jag har minne som en guldfisk! Men aja ska föröska komma ihåg;)
Källa: www.jbmusic.blogg.se 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: