2010-06-29 / 16:08:25
2

JUSTIN KOMMER ATT MEDVÄRKA I EN REKLAM!

Brenda Song och Justin Bieber ska visas i en reklamfilm för det nya godis, som heter Vuvuzela bollar.

Vuvuzela bollar smakade söt smulad, lite som M & M utom mer choklad, skal-mindre, och lite bullrigare.


I reklamen för Vuvuzela Kulor, ska Brenda visas klädd i en liten, liten Bitty chockrosa bikini och Justin ska bära en Toronto Maple Leafs officiell baddräkt.(Det är nog ett par badbyxor med torontos färger)

Det lyckliga tonårigs parer är på promenad längs stranden i Pensacola, Florida. Plötsligt så snubblar Brenda över ett Mexikanska golfen Oil Spill Tar Bal stenl. Hon böjer sig ned och tänkte plocka upp den. Hon tänkte att det var en stor choklad boll.

Justin slår hennes hand på samma sätt som Brenda håller på att stoppa "stenen" i hennes mun. Som hon tror är  en Vuvuzela boll. Justin berättar för henne att inte äta det eftersom det är en "sten" och inte en ätbar choklad boll.

I nästa scen så visas Brenda och Justin i en golfbil som dem åker längs Pensacola Beach och så går dem ut ur bilen för att ta prover av Vuvuzela Balls till lättklädda unga tonårstjejer

Ser verkligen emot att se reklamen!

Postat av: N I C O L I N A - F O T O B L O G G

SVAR: Jag vill inte göra en i onödan jag vill att ud ska vara nästintill säker att du ska ha en design från mig ;) <3

2010-06-29 @ 17:42:40
URL: http://nicolinajovic.blogg.se/
Postat av: Peace out girl

Haha jag med :D

2010-06-29 @ 18:56:13
URL: http://peaceoutgirl.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: