2010-06-24 / 23:36:42
0

JUSTINS FRISÖR PRATAR OM JUSTINS HÅR!

Justins frisör, kändisfrisören Vannesa Price berättade for Teen Vouge:

Hur länge har du arbetat med Justin?
Jag träffade honom för ungefär ett år sedan, då vi skulle fotografera dom officiella fotona till hans första album, My world. Det har varit en virvelvind sedan dess!

Vad lyssnar ni på när du klipper honom?
Vi brukar ha lite musik i bakgrunden, men jag föredrar när han sjunger till mig!

Hur är det att arbeta med honom?
Justin och jag har det alltid roligt. Han har alltid en bra idé om hur han vill ha det och jag får avsluta och få det att se bättre ut. Det har alltid varit ett sammarbetsprojekt.

Varför tror du att Justins hår har blivigt en sådan "grej"? Folk är som besatta!
Jag vet inte varför folk har blivigt besatta av en sådan sak som en frisyr! Jag tror det mer är om hela paketet. Han är en sådan snygg och begåvad ung man, så vem vill inte se ut som honom?
Åh, och swaggarn! Han har swaggar!

Vilka prudukter använder du till hans hår?
Tro det eller ej, men jag använder inga produkter till hans hår! Han behöver det bara inte! Men för killar som vill ha hans look, så rekomenderar jag att använda texturizer med glans, som Davines’ Defining Texturizer eller deras No. 1 Finest Oil Non-Oil.

Källa: j-bieber.org


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: