2010-06-15 / 14:37:14
0

Lixie träffade Justin i Bahamas(Och berättar om det)


( Bild från när Justin har en gul handduk på huvudet)

Bilderna ovan är från när Justin träffar sina fans på Atlantis.

Lexie berättar: Jag träffade Justin Bieber i Bahamas i lördags vid en Meet & Greet. Efter konserten skickade han ut tweets för en skattjakt. Jag fick till slut se honom på tonåringsklubben: Club Rush. Han nickde mot mig för att visa att han vilade rösten. I söndags var jag på mitt hotellrum och jag såg Justin från min balkong, han sprang till sin lilla stuga och sedan till bakdörren. Han gick med en gul handduk över huvudet och jag skrek Justin! Och han tittade upp och log och vinkade!
Fy fan va tur dom har! Vill också träffa Justin....

Bilderna och texten kommer från: www.justindrewbieber.blogg.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: