2010-06-26 / 15:44:11
0

PÅFYLLNING AV BILDER: GLAMOUR MAGAZINE+ INTERVJU!



G: Du var en Disney flicka. Känner du dig pressad att uppträda på ett visst sätt?

Det är roligt eftersom innan High School Musical, ville jag vara en praktisk detaljerad skådespelerska. Och så kom High School Musical, och jag var som, "Åh min gud, kul!" Men ju mer vi gjorde den, desto mer pryd blev jag ... När jag är runt barn och de kom fram till mig, naturligtvis kommer jag att agera på ett visst sätt, men i slutet av dagen, jag gör det här för mig själv. Jag kommer att göra filmer barn kan inte titta.

G: Var ser du dig själv antingen i arbetslivet eller i livet om fem år? Kommer du att vara gift? Kommer du barn?

Åh herregud! [Skrattar.] Jag blir mer äventyrlig. När jag var yngre brukade jag vara super, super blyg. Jag tycker fortfarande jag är rädd för saker. Jag vill försöka göra mer sportigare saker, kite surfing och paddla surfing - Jag tror det skulle ge mig extra förtroende.

G: När är senaste gången du kände dig obekväm?

Igår kväll, faktiskt. Att gå till evenemang ger mig sådan ångest. [Skrattar.]

G: Hur så?

Jag får varma blinkar! [Skrattar.] Jag kan inte andas, och jag får klaustrofobisk. Det är en mycket märklig sak. Jag gör det för att jag älskar båda, men jag vet inte om jag någonsin kommer att vänja mig.

G: Rykten säger att du och din söta pojkvän är på hus-jakt.

Nuh-uh. Nej.

G: Ingen sanning i det?

Jag menar, kanske ... kanske hus-jakt för hus på egen hand. Jag menar ... vilket jag inte är. Och han är inte, för tillfället. Så nej. Jag köpte mitt hus för två år sedan, och jag älskar det. Jag har den här marockanska-y rum på översta våningen. Det är ett sexigt svalt rum som jag alltid velat ha.

G: Det känns som många fans älskar att du kommer ut med Zac, och det finns förmodligen en del tjejer som hatar det. Hur hanterar du det?

Vi hade tur eftersom vi började tillsammans, så jag tror att folk gillar oss för att de förälskade sig i karaktärerna.

G: Var det kärlek vid första ögonkastet?

Rätt utanför bat, hade vi en anslutning. Jag tror att alla kunde se det. När vi hade vår audition, parade de oss tillsammans. Och han var förtjusande. Jag menar, han var inte den killen som han är idag. Precis, hade han en lucka i tänderna. Yeah! Vill du se? Han var en helt annan person. Håll ut! [Hudgens sträcker sig efter sin iPhone för att hitta en bild på Zac på den. Du kommer att skratta!

G: Du sa att han är annorlunda nu. Hur?

Han är bara vuxit upp. Han har inte hans gap längre. Jag tittar på honom, och jag ser en man.

G: Så du har en mogen relation?

Antar jag. Jag tror att vi inspirerar varandra. [Jag älskar] att ha någon att växa med.

G: Har du någonsin stunder av svartsjuka?

Varje relation handlar om förtroende. Jag tror att jag van vid. Men nu, inte riktigt.

G: Du hatar nog denna fråga, men topless bilder på dig har dykt upp på webben. Hur studsar du tillbaka? Eller har du kommit tillbaka?

Jag tror att det har gjort mig starkare. Men det gör fortfarande ont . Det suger eftersom [bilderna var] ska vara privat, men samtidigt en hel del skådespelerskor gör det [i filmer]. Så småningom, jag är säker på att jag kommer [också]. Men jag vet inte om jag skulle kunna göra det nu.

G: Du blev fotograferad för Glamour med kattungar. Gillar du djur?

Jag älskar djur. Älskar, älskar, älskar, älskar djur. Jag har en toypudel, Shadow. Hon är en liten SNORVALP! Och jag älskar små apor.

G: Du är 21 nu. Vad är den senaste vuxen grej du har gjort?

Jag skrev en check idag! För min dialekt tränare (OIC) Men jag har en så sorglös ande som om jag kommer att vara ett barn på 80. Jag går till läkarmottagningen och skriver ibland att jag är 18.

G: Men det verkar som du har vuxit upp tidigare och snabbare än så många flickor gör.

Det är sant. Du kan inte vara ett barn i den här branschen. Du kommer inte att överleva.

G: Känns det som du har växt upp för snabbt?

Kanske. Och det är kanske anledningen till att jag dum på 21. Men jag ångrar inte det. Och om jag inte var hur jag var när jag var yngre, skulle jag inte vara den jag är idag? Du vet. Och jag älskar sättet jag är idag.

G: Det är vår Jeans fråga, så jag måste fråga: Hur många par jeans har du?

Herregud, troligen 100.

G: Du är den Imelda Marcos jeans! Vad är din gå-till varumärke?

Nuvarande / Elliot eller J Brand.

Vilket är ditt favorit par jeans?

Min J Brand 10-tums magra ben. De är beskurna, men eftersom jag är så kort, passar mig perfekt.

G: Vad är det bästa med denim?

A, går det med något.
Och B, om dina jeans kramar dig på rätt sätt, känner du dig som en SEXIG TJEJ. [Skrattar.] Och det blir bättre med åldern.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: