2010-06-20 / 14:02:12
0

SEVENTEEN MAGAZINE INTERVJU!


Seventeen magazine: Du har en privatlärare nu, men hur var du i skolan?
- Justin: Jag spelade mycket basket och hejjade på team schack. Jag hade faktiskt inte har många vänner i skolan. Killarna var svartsjuka för att jag sportade, Men jag hade många flickvänner.

Seventeen magazine: Är du orolig för din föränderliga röst?
- Justin: Vi har fått ändra några av de höga tonerna på "Baby". Jag kan inte sjunga dem längre. Men jag tittar på Justin Timberlake och Usher. De började som unga sångare, och de utvecklade och hade ännu bättre karriärer när de blev äldre, så tror jag att det bara upp härifrån.

Seventeen Magazine: Det verkar som att du har en framtid i komedi?
- Justin: Jag skulle vilja göra filmer, som ska visa min komiska sida och min allvarliga biverkningar. Jag vill gärna göra en sport film, liksom en om hockey .. Ju hårdare du arbetar desto mer framgångsrik du kan bli. Detta är bara början. Vad har du planerat för din resa? Det kommer att finnas massor av dans och massor av explosioner. Det ska bli spännande.

Vad har du planerat inför din turne?
"Det kommer bli mycket dans och mycket explosioner. Det kommer bli spännande!"


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: