2010-03-21 / 15:03:12
FILED UNDER: Allmänt
1

Nu har jag köpt dom!



Hihi jag trodde att clebrity specactular inte fanns där jag bor men den fanns visst!
Så jag sprang till pressbyrån och skulle köpa den och då såg jag att Frida hade också kommit ut så  jag köpte båda för 101.50 kronor hahaha!<3333
Den stora postersen fick man i cleberty specactular och är dööööööööö snygg !
Man fick också 2 andra stora posters på Justin men den som jag har laddat upp nu är större jag tog inte foto på hela postersen!<3
Och man fick 17 poster på bara Justin annars fick man posters på Selena,Miley,Taylor och Justin men mest Justin!<3
Men jag loggade in för att säga att jag kommer inte att blogga idag!
För jag ska till en fest och jag måste göra mej i  ordning och göra massa med andra saker!<3
Så bye

Postat av: Anna

Snygga tidningar och den stora postersen med Justin är bara att dööö för!<3

2010-03-22 @ 16:33:18
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: