2010-11-11 / 16:33:56
0

BRUNO MARS PRATAR OM ATT JOBBA MED JUSTIN!

Årets diagram skulle vara en dyster plats om det inte var för Bruno Mars. Popstjärnan, 25, har ägt Billboard Hot 100 med sina krokar på Bob's "Nothin 'On You" Travie McCoys "Billionaire" och "F-k You" av Cee Lo, för att inte tala om sitt eget nr . 1, "Just The Way You Are" (av hans tio bästa debut skiva, Doo-Wops och huliganer).
Jag fångade nyligen upp ämnet om att diskutera sin stora bestigning, stora låtar och ett möjligt stort samarbete med Justin Bieber.
US: Du har fått träffa så många människor! Vad skulle du säga har varit det största kändis mötet så här långt?
BM: När du går igenom VMAs, ser du typ alla! Justin Bieber skrek på mig på VMAs, och det var ganska stort. Han bara satt bredvid Will Smiths son. Jag visste inte han var där och han var precis som, "yo, när ska vi jobba?" Sedan tog han ett bloss av en cigarett, och jag ba, "yo, Bieber, lugna ner dig!" (Skratt) Nej, jag skojar.
US: Vad tycker du om hela Bieber fenomenen? Tror du att det är befogat?
BM: Världen behöver popstjärnor som New Kids on the Block eller * NSYNC. Jag växte upp på New Edition. Jag är inte arg på Justin Bieber överhuvudtaget.

Källa: www.jbmusic.blogg.se


Jag skulle bli överlycklig om de gjorde en låt tillsammans!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: