2010-11-20 / 15:36:12
FILED UNDER: Demi Lovato
0

DEMI LOVATO ....

... Jag älskar henne!
Ingen kan göra så att min kärlek till henne förändras!
Hennes musik, glädje, kärlek, röst och massa annat är värd tusen miljoner diamanter.
Demi är inne på rehab nu och många källor säger att det är på grund av Joe Jonas om det är för det så : FUCK YOU JOE! Serriöst förlåt för ordet men jag var bara tvungen att säga de för en sånn person som Demi finns det inte många av och pågrund av honom så är hon inne på rehab.
Demi betyder mycket för mej och jag hoppas verkligen att hon blir bra snart så jag kan höra hennes vackra röst igen (alltså nya videoklipp).
Många tänker säkert :  Ehhm? Okej? hon kan inte förändra nått genom detta inlägg.
Ja jag vet det men jag var bara tvungen att dela med mej mina känslor till er!
Demi har gått igenom måååååååånga saker så jag tror att hon kommer att gå igenom detta också.
Jag kommer alltid att vara hoss Demis sida vad som än händer!
Jag älskar henne av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra det ♥
Demi är en av dom bästa artisterna genom tiderna och komemr alltid att vara det !
Hon har stöttat så många och alltid varit vid sina fans sida <3
Jag älskar dej Demeteria Devonne Lovato ♥


Ni kanske tycker att detta var ett onödigt inlägg men jag bryr mej inte för jag vill säga/skriva till er hur mycket Demi betyder för mej <3

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: