2010-11-10 / 20:01:20
0

EN AV JUSTINS HÖGSTA DRÖM!

Justin Bieber skulle älska att ha superhjälte befogenheter, till exempel förmågan att flyga eller stoppa tiden.

Justin Bieber önskar att han kunde flyga.

Den 16-åriga "Baby " Hitmaker är ett stort fan av serietidning superhjältar och skulle älska att ha liknande särskilda befogenheter.

Han sade: "Jag skulle älska att vara en superhjälte. Jag skulle älska att kunna flyga förstås, men min andra makt skulle vara något som möjligheten att pausa tiden. Det kunde verkligen komma till hands. "

Kanske Justin önskar att han kunde flyga eftersom det skulle göra honom svalare.

Den tonåriga sång sensation erkände nyligen att han inte förstår varför hans fans gå så galet för honom och inte tycker att han förtjänar sin extrema reaktioner.

Han sade: "Jag är inte ens det häftigt, precis på allvar. Vad är så coolt att du galen? Dessa flickor gråter, det är som om jag inte kan tro det, jag är så hedrad att du gråter, men jag vet inte, det är galet för mig! "

Men sångaren - som nyligen släppte sin självbiografi "Första Steg 2 Forever'-avslöjade han är glad att få uppmärksamhet från fans och sade att han hoppas kunna vara en inspiration för människor.

På tal om varför han beslutat att släppa en bok vid så unga år, förklarade han: "Jag ville ha något med mina egna ord. att beskriva vad jag går igenom och beskriva hur jag kom hit. Jag vill att folk ska se upp till mig, jag vill folk att säga: "Du vet, jag ser upp till er."



Allting är översatt i Google Translete!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: