2010-11-03 / 22:43:56
0

JUSTIN KOMMER INTE ATT ANDVÄNDA SITT NAGELLACK!

Pop stjärnan Justin Bieber sade att han inte kommer att bära sin nya linje med nagellack.

Den 16-åriga nya nagellack linje från Nicole av OPI kommer att släppas i butik nästa månad.

Enligt Access Hollywood, sade han: "Det är inte riktigt min nagellack linje. Precis, jag tror det är konstigt att tänka på det. "

Hans musik har enligt uppgift inspirerat den nya samlingen och han tillade: "Precis, det finns namn som fått sitt namn efter min musik. Jag vet inte. Det är som en väldigt konstigt begrepp. "

Den nya kollektionen kommer att kallas en mindre Lonely Girl och en röd färg kallas OMB! medan en annan glittrande skugga kallas Steg 2 the Beat of My Heart.



Jag har översatt allting i google translete!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: