2010-11-03 / 11:50:17
0

JUSTIN PRATAR OM GUD, ÄKTENSKAP OCH SIN FAMILJ!

I hans nya bok avslöjar Justin Bieber att han frestas med ett nytt sett: genom att vända sig till en högre makt (Gud).

 

"Jag är kristen, jag tror på Gud, jag tror att Jesus dog på ett kors för mina synder," säger Bieber i en ny intervju om boken. "Jag tror att jag har ett förhållande och att jag kan prata med honom och, han är anledningen till att jag är här, så definitivt måste komma ihåg det. Så fort jag börjar glömma, måste jag klicka mig tillbaka och typ, du vet, det är därför jag är här. "

 

Justin säger att han redan har sett den mörka sidan av Hollywood, kalla det "en skrämmande plats" där "det finns en massa dåliga saker, men det finns också en massa bra saker." Förutom att tappa fokus på Gud, försöker han också att fokusera på framtiden för sin musikkarriär - som i, se till att det har en framtid.

 

Hans mål slutar inte där, men, Justin Bieber vill också ha en familj innan han träffar medelåldern.

 

"Jag ser mig själv, liksom, trettio, typ gift, typ. Jag vet inte. Det verkar långt borta för mig", medger han. "Men jag vill vara en ung pappa."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: