2010-11-15 / 20:48:42
0

OM JUSTINS LÅT PRAY!

Justin Bieber har vunnit hjärtan av miljontals unga flickor med hans kärlek-sjuka texter och melodiska beats, men i hans nya låt "Pray" sjunger Justin om djupare saker i livet. Sången handlar om Justins önskan om att hjälpa dem som lider i världen, och hans förhoppning om att en dag kommer svält, fattigdom och krig att bli bättre.

 

"I can’t sleep tonight, knowing that things ain’t right. It’s in the papers, it’s on the tv, it’s everywhere that I go. Children are crying, soldiers are dying, some people don’t have a home," (Jag kan inte sova i natt, om jag vet att saker och ting into är rätt. Det är i tidningarna, det är på TV, det är överallt där jag går. Barn gråter, soldater dör, vissa människor har into ett hem) sjunger den 16-åriga pop sensationen.

 

Sången är mer mogen än något Biebs har släppt tidigare. Inte bara låter han fantastisk, han väcker också allmänhetens uppmärksamhet och hoppas på några av de största sociala problem som människor möter i dag.

 

Han säger (croons?), "I know there’s good times behind that pain, can you tell me how I can make a change?" (Jag vet att det finns goda tider bakom all smärta, kan du berätta för mig hur jag kan göra en förändring?)

 

Förhoppningsvis kommer hans själfulla text att inspirera hans fans och andra kändisar för att hjälpa de mindre lyckligt lottade också.

 

OBS: Jag håller fortfarande för det jag sagt och kommer inte lyssna på låten, Justin skrev på sin twitter: We work hard. Be patient. Don’t ruin it.” (Vi har jobbat så hårt. Ha tålamod. Förstör det inte.) Och då ska vi ju såklart inte lyssna på den om Justin blir sårad för det, den har ju som sagt läckt ut. Det är skit tråkigt tycker jag, aja, jag längtar sjukt mycket tills den kommer ut så jag kan knarka låten! Haha..

Hoppas ni alla håller med mig, snälla förstör inte detta för Justin, det skulle vara en överraskning...

Källa: www.bieberfever.se


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: