2010-11-06 / 12:50:18
0

TAYLOR "JAG SKA GÅ MED I HANS FNACLUB"



Den super kända Taylor Swift säger att hon avgudar " Justin Bieber. På denna punkt är det någon som inte älskar den söta och begåvade Justin Bieber?

Country Pop-stjärnan Taylor Swift sa nyligen att detta Allure Magazine:

"Jag älskar Justin Bieber. Han är söt och awesome ... jag ska gå med i hans fan club. "

Hur länge tror du det dröjer innan kvällstidningarna börja tjäna upp historier om hur Justin Bieber och Taylor Swift dejtar? Jag ger det ett par dagar innan trashloids komma ut med den första Taylor älskar Justin historia.

Det faktum att Taylor Swift är fyra år äldre än Bieber och att han är minderårig kommer inte att hindra dem från att berätta lögner om de två tro mig.

Jag har en känsla av att Taylor Swift kommer att ångra att säga vad hon sa om Justin Bieber.


Allting är översatt i Google Translete!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: