2010-10-24 / 21:51:01
0

FRÅN JUSTINS BOK!

Enligt JB's nya bok: Första steg 2 forever: My Story, sade han: ''Om någon knuffade mig, knuffade jag tillbaka hårdare''. Justin sa han fick veta att mentaliteten från sin pappa, Jeremy som en gång var en professionell brottare.

I sin bok fortsätter Bieber med att säga hur han var tvungen att hantera sig själv i flera slagsmål skolgården och eftersom han var mindre än de flesta andra pojkar i skolan hade han lära sig att slå tillbaka.

Han skriver:

"Precis som jag har inget att bevisa för hatare som försöker riva ner mig nu.
Jag är inte en fighter av naturen, men om jag tror på något, jag står jag upp för det. Om någon pratade skit om mina vänner eller min mamma, skulle jag låta dem veta att det inte var coolt. Om någon knuffade mig, knuffade jag tillbaka hårdare'' (sidan 79).

Källa: www.jbieber.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: