2010-10-18 / 17:22:56
0

JUSTIN MISSLYCKADES!

Justin har berättat hur han grät som ett barn efter att ha misslyckat sin uppkörnings teori. Han vägrade att komma in i sin mammas bil efter att ha misslyckats med provet - han föredrar att gå hem i regnet och tjura på egen hand.

Super-säkera Justin hade tänkt att springa igenom testet och sedan förtjäna ett körkorts tillstånd. Det skulle göra att han skulle kunna sätta sig bakom ratten på sin 16 års present - en Range Rover som han fått av sin mentor, Usher.

Men Justin misslyckades med att göra testet och blev dryg medan hans mamma försökte få hem honom.

Justin sa: "Det fanns inget som kunde få mig att sitta i passagerarsätet, jag grät som en tio-åring. Hon ringde mig när jag gick runt hörnet av parkeringen och ställde sig på gatan. Det kändes som att varje bil som körde förbi knäckte mig".

I Justin's bok: First Steg 2 Forever: My Story, tillägger han:

"Någon tjej körde förbi, hon satt på mascara medan hon körde ner för gatan - men hon hade säkert ett körkort, hade inte hon det?"

"Någon kille åkte förbi i en lastbil, rökte en cigarett, som han kastade på gatan som om världen var hans askkopp".

"Jag vrålade efter honom, 'Jag hatar dig!' Det kändes så bra. Jag röt till nästa kille, 'Jag hatar dig också!
Och jag hatar dig! Och jag hatar dig!'"

Justin hade klarat sitt test en månad senare i April i Atlanta, Georgia, och har sedan dess sett kört ett par Range Rovers.



Källa: www.justindrewbieber.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: